,

Lista aktualności

Wisła bardziej społeczna

Powitanie wiosny w salonie Levi’s Strauss, czy wizyta koszykarek „Białej Gwiazdy” w krakowskim Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących pokazały jak wielkim zainteresowaniem fanów cieszą się mistrzynie kraju. W przyszłym sezonie podobnych akcji będzie jeszcze więcej.

,

- Generalnie stawiamy na promocję koszykówki poza halą - mówi odpowiedzialny za marketing kierownik drużyny, a także świeżo upieczony sędzia koszykarski, Robert Strupiechowski. - W najbliższym czasie ma dojść do podpisania porozumienia z Urzędem Marszałkowskim Województwa Małopolskiego. Na mocy tego porozumienia nasza drużyna ma spełniać większą rolę społeczną - dodaje. Jak ta współpraca będzie wyglądała w praktyce? - Będziemy odwiedzać szkoły, gościć wizytacje dzieci na naszej hali, a także organizować ekstra spotkania z koszykarkami. Zostanie również zaciśnięta współpraca z SOSW dla Dzieci Niewidomym i Słabowidzących w Krakowie przy ul. Tynieckiej - wylicza Robert Strupiechowski. Pierwszą datą, jaką powinni odnotować w swoich kalendarzach krakowscy kibice jest 11 października. Na ten dzień (czwartek) wstępnie przewidziano prezentację drużyny. Jej szczegóły są na razie owiane tajemnicą, wiadomo jedynie, że impreza odbędzie się poza halą Wisły. Pozostając w temacie kibiców warto odnotować, że mistrzynie kraju mogą pochwalić się grupą wiernych fanów z... Danii. - W okresie play-off odwiedziła nas grupa duńskich licealistów z Slagelse Gymnasium z panią dyrektor Lene Eilertsen. Spotkali się z zawodniczkami m.in. Dominique Canty, Chamique Holdsclaw, Anną Wielebnowską i Elą Trześniewską - wspomina Robert Strupiechowski. Młodzi Duńczycy deklarują, że odwiedzą w nadchodzących rozgrywkach halę Wisły przynajmniej raz, podczas jednego ze spotkań Euroligi. Z organizowanych w ostatnim sezonie spotkań z kibicami są zadowoleni nie tylko fani, ale i partnerzy Wisły. Dzisiaj Levi’s potwierdził dalszą współpracę z klubem, dotychczasową oceniając bardzo pozytywnie. - Menedżer Levi's Strauss z Warszawy, pani Marzena Adamczak zadeklarowała gotowość firmy do uczestnictwa w wielu akcjach dobroczynnych urządzanych wspólnie z nami - podkreśla Robert Strupiechowski. Także z innym partnerem – przedstawicielem marki Spalding w Polsce, firmą Sport Transfer współpraca Wisły układa się bardzo dobrze. Podczas niedawnego pikniku zorganizowanego z okazji Dnia Dziecka u Wiślaków odbył się m.in. cieszący się dużym zainteresowaniem młodzieży turniej minikoszykówki, którego uczestnicy otrzymali cenne nagrody. - Były to piłki i zestawy do minikoszykówki Spaldinga, a także nagrody książkowe i słodycze - przypomina Robert Strupiechowski, który podczas turnieju wystąpił już w roli sędziego.